Gezichtsverzorging | NIVEA DOUBLE EFFECT OOGMAKE-UP REMOVER

Het is heerlijk om je gezicht te reinigen na een hele dag make-up te hebben gedragen. Ik begin altijd met mijn ogen en vervolgens de rest van mijn gezicht. Om mijn oogmake-up te verwijderen gebruik ik de NIVEA Double Effect Oogmake-up Remover. Lees verder om meer te weten te komen over dit product!

OOGMAKE-UP

Mijn oogmake-up varieert. De ene keer een simpel eyeliner en (waterproof) mascara en de andere keer ga ik all out en breng ik veel oogschaduw aan. Aan het einde van de dag vind ik het heerlijk mijn oogmake-up van mijn ogen te verwijderen. Ik slaap nooit met mijn make-up op mijn gezicht. De mascara op je wimpers kan gaan korrelen en tijdens het slapen terecht komen in je ogen. Je kan dan wakker worden met jeukende, bloeddoorlopen ogen, bekraste hoornvliezen of zelfs een ooginfectie. Dus… verwijder altijd je oogmake-up voor het slapen gaan!

NIVEA DOUBLE EFFECT OOGMAKE-UP REMOVER

NIVEA Double Effect Oogmake-up Remover (hierna: remover) is een remover die extreem waterproof mascara snel verwijdert zonder wrijven. De remover heeft een verzorgende formule dat verrijkt is met Korenbloemextract. Korenbloemextract verfrist de huid, vermindert zwellingen en kalmeert lichte roodheid en irritatie van de gevoelige huid rond de ogen. Het is dan ook ideaal voor een vermoeide en vervaagde huid, omdat droogtelijntjes worden vermindert en de huid er zacht en soepel uit gaat zien.De remover bestaat uit 2 fases: een reinigingsolie en een tonic. Door de fles te schudden worden ze met elkaar vermengd en effectief waterproof mascara en make-up verwijderen zonder wrijven. De verzorgende formule beschermt tevens de wimpers en laat geen vettig laagje achter.

Verder bevat de remover de volgende ingrediënten: Aqua, Isododecane, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, Helianthus Annuus Seed Oil, Centaurea Cyanus Flower Extract, SodiumChloride, Caprylyl/Capryl Glucoside, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Benzethonium Chloride, CI 60725, CI 61565

De remover is huidvriendelijkheid en dermatologisch en ophthalmologisch goedgekeurd. Omdat je niet hoeft te wrijven is de remover ook geschikt als je contactlenzen draagt.

MIJN ERVARING

Omdat ik regelmatig waterproof mascara en eyeliner draag wil ik een oogmake-up remover die effectief oogmake-up verwijdert. Daarnaast moet hij verzorgend zijn en mijn wimpers beschermen bij het verwijderen van mijn oogmake-up.

Ik heb een vaker reinigingsolie gebruikt om mijn oogmake-up te verwijderen, maar er bleef altijd een vettig laagje achter. De olie ging in mijn ogen zitten en dat voelde erg vervelend aan. Ook moest ik veel oogmake-up remover en wattenschijven gebruiken om al mijn oogmake-up effectief te verwijderen. Al deze problemen ervaar ik niet met de NIVEA Double Effect Oogmake-up Remover.

Ik schud de fles goed en breng de remover aan op een wattenschijf. Ik plaats de schijf op mijn ogen en druk hem heel licht op mijn ogen. Ik wacht 10 seconden en beweeg het wattenschijfje van de binnen- naar de buitenkant van het ooglid. Op deze manier krijg ik na twee vegen en met maar één wattenschijf al mijn oogmake-up van mijn ogen, zonder verlies van wimperharen.

De remover laat geen vettig laagje achter op mijn ogen, maar verfrist de huid rond mijn ogen zonder mijn huid uit te drogen.

BLIJVERTJE OF WUIVERTJE

BLIJVERTJE! Ik gebruik dit product nu meer dan 3 maanden en hij doet waar hij voor gemaakt is! Alle problemen die ik hiervoor heb ervaren met oogmake-up removers ervaar ik niet met de NIVEA Double Effect Oogmake-up Remover. Zorg alleen dat je de remover goed schudt voor gebruik. TIP: de NIVEA gezichtsverzorgingsproducten zijn regelmatig in de aanbieding bij de Kruidvat of de Etos.

Product informatie

| Waar te verkrijgen? | onder andere in drogisterijen en Bol.com.

| Prijs | € 6,09

| Inhoud | 125ml

| Huidtype | Alle huidtype. Extra effectief op een vermoeide en vervaagde huid.

| Belangrijk | Verzorgende formule verrijkt met korenbloemextract. Laat geen vettig laagje achter. Goed schudden voor gebruik. Huidvriendelijk. Dermatologisch en opthalmologisch goedgekeurd.

 

Bedankt voor het lezen en tot de volgende blogpost!

XO Pam…

 

Don’t Forget… Follow me!

Y O U T U B E | W O R D P R E S S | B L O G L O V I N | I N S T A G R A M | F A C E B O O K |

T W I T T E R |

Plaats een reactie