Wenkbrauwen | Invullen en vormgeven || Natuurlijke look

Ondanks dat mijn wenkbrauwen vol zijn, vul ik ze altijd in als ik me opmaak. De afgelopen tijd gebruik ik de Milani Cosmetics Brow Fix Kit (review) om mijn wenkbrauwen in te vullen en vorm te geven.

Omdat ik regelmatig de vraag krijg hoe ik mijn wenkbrauwen in vul, heb ik een video opgenomen waarin ik laat zien hoe ik mijn wenkbrauwen invul.

WENKBRAUWEN INVULLEN EN VORMGEVEN

Voor mijn dagelijkse make-up look wil ik graag dat mijn wenkbrauwen er natuurlijk uitzien. Als ik mijn wenkbrauwen een natuurlijke look wil geven vul ik ze in met wenkbrauwpoeder en ik gebruik daarbij een wenkbrauwpenseel. Ik vul mijn wenkbrauwen in nadat ik mijn foundation heb aangebracht en gebruik geen concealer of extra foundation om de wenkbrauw ‘strak’ te trekken.

Voor een natuurlijke wenkbrauwlook is het belangrijk dat je een wenkbrauwpoeder gebruikt dat tenminste één tot twee tinten lichter is dan je eigen wenkbrauw. Vul je wenkbrauwen in zodat je wenkbrauw van licht naar donker overloopt. Ik gebruik altijd een bruine wenkbrauwpoeder voor het begin en middenstuk van mijn wenkbrauw en een taupe wenkbrauwpoeder voor het uiteinde. Een zwarte wenkbrauwpoeder maakt mijn wenkbrauwen te heftig.

Klik op de onderstaande video om te zien hoe ik mijn wenkbrauwen invul en vorm geef.

Gebruikte producten & hulpmiddelen

| Milani Cosmetics | Brow Fix Kit | Dark

| HEMA | Spooly

| Zoeva | 317 Wing Liner

| HEMA | Brow Gel

Het is een korte video, maar ik hoop dat je goed hebt kunnen zien hoe ik wenkbrauwen invul en vorm geef.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende post!

Don’t Forget… Follow me!

Y O U T U B EW O R D P R E S S | B L O G L O V I N | I N S T A G R A M | F A C E B O O K |

T W I T T E R |

Plaats een reactie