Lipsticks&Lipglosses | Milani Cosmetics Color Statement Moisture Matte Lipstick || Glam

Hi!

Paarse lipstick. Ik vond dit altijd een lastige kleur om op mijn lippen te dragen. Of de lipsticks waren van kleur (na het aanbrengen) niet intens genoeg of te glanzend.

De matte lipsticks worden steeds populair en ik wilde graag een paars matte lipstick proberen om kijken hoe hij mij zal staan. Het liefst een lipstick met een intens paarse kleur, maar die zijn intense kleur ook voor een lange tijd behoud.

Nou.. Ik heb hem gevonden en ik ben er dol op!

MILANI COSMETICS

Milani Cosmetics (hierna: Milani) is Amerikaanse een beauty merk die haar inspiratie trekt uit de straten van Milaan en de Italiaanse mode, kunst, geschiedenis en cultuur. Bij Milani ligt de nadruk op kleur: rijke weelderige, eye-candy kleuren voor elk huidtype. De make-producten zijn van hoge kwaliteit, maar erg betaalbaar. Milani heeft alles wat een vrouw nodig heeft om een mooie make-up look.

COLOR STATEMENT MOISTURE MATTE LIPSTICK

Milani heeft haar assortiment vernieuwd en de Color Statement Moisture Matte en Color Statement Lipsticks uitgebracht.

Omdat ik een matte lipstick wilde heb ik een lipstick besteld van de Color Statement Moisture Matte Lipsticks lijn. De Color Statement Lipsticks zijn ook intens van kleur, maar hebben een glanzende finish.

Color Statement Moisture Matte Lipsticks hebben, zoals de naam al aangeeft, een matte finish die comfortabel zit op de lippen en de lipsticks zijn langhoudend (long-lasting). De lipsticks zijn verkrijgbaar in acht tinten: Blissful, Diva, Orchid, Passion, Innocence, Naked, Glam en Confident.

Nadeel van een matte lipstick is dat hij een droge, gesprongen lippen kan accentueren. Maar een voordeel van deze lipsticks is dat zij grapefruit extracten met een hoog concentratie vitamine E bevatten wat je lippen niet alleen beschermt en voedt, maar ook erg zacht maakt. Erg fijn als je dus last hebt van droge, gesprongen lippen.

 MIJN ERVARING

Ondanks mijn slechte ervaringen met een paarse lipstick heb wilde ik weer een paarse lipstick proberen. Maar een matte lipstick. Zelf heb ik last van droge, gesprongen lippen en de lipstick moet de imperfecties niet accentueren.

De Color Statement Moisture Matte Lipstick in de kleur Glam is een paarse lipstick met een roze ondertoon. De kleur is intens en staat prachtig op mijn donkere huid. Je hebt niet veel nodig om intense paarse lippen te krijgen.

De lipstick zit inderdaad erg comfortabel op mijn lippen, maakte mijn lippen erg zacht. Daarnaast zijn ze erg gepigmenteerd en langhoudend. Bij het eten en drinken gaf de lipstick niet af en ik hoefde pas na 6 uur mijn lipstick weer bij te werken. Voordeel is ook dat ik geen lipliner hoef te gebruiken om ervoor te zorgen dat de lipstick lang bleef zitten.

Swatches van mijn Color Statement Moisture Matte Lipsticks

Wil je toch een meer glossy finish, dan kun je een lipgloss aanbrengen. Ik werkte wel dat de lipstick dan niet erg lang bleef zitten.

BLIJVERTJE OF WUIVERTJE

Deze lipstick is voor mij een absolute blijvertje! Hij is erg gepigmenteerd en (zonder een lipgloss) langhoudend. De lipstick zit comfortabel op de lippen en erg verzorgend.

En niet te vergeten: de kleur! Hij staat prachtig op de donkere huid.

Kortom, voor € 9,50 heb je een lipstick die doet waar hij voor gemaakt is!

Product informatie

| Waar te verkrijgen? | In Nederland onder andere te verkrijgen @ Boozyshop.

| Prijs | € 9,50

| Tinten| acht tinten: Blissful, Diva, Orchid, Passion, Innocence, Naked, Glam en Confident.

| Finish | Mat

| Pigmentatie| Hoog

| Belangrijk | Bevat grapefruit extracten (vitamine E) en langhoudend.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende blogpost!

XO Pam…

Don’t Forget… Follow me!

Y O U T U B EW O R D P R E S S | B L O G L O V I N | I N S T A G R A M | F A C E B O O K |

T W I T T E R |

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Een gedachte over “Lipsticks&Lipglosses | Milani Cosmetics Color Statement Moisture Matte Lipstick || Glam

Plaats een reactie